Sprawdzaj działanie serwerów z wielu łącz
Specjalnie dla Adminów, DevOpsów i Sieciowców – w pełni zautomatyzowany SaaS dla wszystkich typów usług opartych o protokół IP


Odpowiadasz za działanie serwerów, sieci lub usług internetowych?
Dajemy możliwość monitorowania wielu typów usług np. DNS, HTTP, SMTP i innych usług w oparciu o protokół IP. Mamy też bardziej złożone usługi monitorujące działanie OCSP, poprawności certyfikatów SSL/TLS, terminu wygasania domen czy możliwości wysyłąnia i odbierania poczty (Mail-RoundTrip). O awariach możesz otrzymać alert przez SMS, PUSH, e-mail, Slack, MS Teams, Signal i inne, a raporty okresowe Service Level dostaniesz na email w PDF.

Monitorowanie i analiza
Monitoring prowadzony jest z różnych łącz i miast w Polsce i za granicą, także przez łącza Starlink. Każda analiza wykonywana jest jednocześnie z kilku miejsc, aby upewnić się czy problem dotyczy tylko jednego operatora, czy tylko Twojego serwera/usługi.
Możesz definiować okna serwisowe i planować dyżurów, ustalać zaawansowane scenariusze eskalacji wykrytych zdarzeń do odpowiednich osób w zależności od wielu warunków.
To wszystko zrobisz samodzielnie w panelu przez WWW, naszej aplikacji mobilnej (IOS/Android) lub zautomatyzujesz przez nasze API w standardzie OpenAPI. Możesz też korzystać z licznych integracji z zewnętrznymi narzędziami jak np. terraform.
100+ lokacji do wyboru
Wybierz lokacje u operatorów i w miastach w których potrzebujesz i sprawdzaj jak Twoje usługi są widoczne z i dostępne z zewnątrz. Każde sprawdzenie wykonamy z wszystkich wybranych miejsc.
Minimalizacja false-positives
Ty decydujesz o czułości systemu, ustalając ile lokacji musi potwierdzić błąd aby uznać go za awarię Twojej infrastruktury. To ogranicza fałszywe alarmy ale też pozwala wychwycić niuanse i nietypowe błędy.
Zastępcze lokacje
Jeśli problem leży po stronie lokacji monitorującej, możemy wybrać inną, zastępczą w tym samym mieście/kraju/kontynencie – w zależności od aktualnej dostępności.
Elastyczne powiadamianie
Użyj naszego systemu eskalacji powiadomień aby skonfigurować kto, jak i kiedy ma zostać poinformowany o wykrytym problemie lub zakończeniu awarii. Szablony powiadomień pomogą dostosować treść do typu odbiorcy alertu.
Integracje, integracje…
Zwiększ observability swoich systemów Full-stack Monitoring łącząc Monit24 z takimi rozwiązaniami jak DataDog czy NewRelic. Możesz też prosto zautomatyzować lub zintegrować nasze rozwiązanie przez pełne i udokumentowane API (OpenAPI)

Chcesz poznać wszystkie funkcjonalności?
Umów się na prezentację. Przedstawisz nam swoje potrzeby i oczekiwania a my się do nich dostosujemy.
Cennik
Poniższa tabela zawiera przykładowe konfiguracje i ceny.
Przy dużych ilościach sprawdzanych usług/adresów URL proponujemy dedykowany cennik,
kliknij w zakładkę Kontakt, aby otrzymać indywidualną wycenę.
Zakres pakietu | Pakiet StartNajbardziej popularny 35 zł | Pakiet MoreNajlepszy dla nowych firm 60zł | Pakiet ProDla dużych zespołów 190zł | Pakiet CustomSzyty na miarę Twoich potrzeb
|
---|---|---|---|---|
Monitoring podstawowy (ping, http, smtp, imap, mysql, pop3, TCP connect i inne protokoły) | 5 adresów (co 2 minuty) | 5 adresów (co 2 minuty) | 5 adresów (co 2 minuty) | Ty wybierasz |
Monitoring zaawansowany (traceroute, FullPage, IPv6, certyfikaty SSL, wygasanie domen, mail roundtrip, Google Safe Browsing, RBL Check, VPN itp) | 5 adresów (co 2 minuty) | 5 adresów (co 2 minuty) | 5 adresów (co 2 minuty) | Ty wybierasz |
Monitoring WebAppCheck z wykorzystaniem przeglądarki zgodnej z Chrome + nagrywanie video | – | – | 5 adresów (co 2 minuty) | Ty wybierasz |
Pakiet SMS (szt/mc) | 100 | 500 | 2000 | Bez limitu |
Zakres pakietu | Pakiet StartNajbardziej popularny 35 zł | Pakiet MoreNajlepszy dla nowych firm 60zł | Pakiet ProDla dużych zespołów 190zł | Pakiet CustomSzyty na miarę Twoich potrzeb
|
Sprawdź co mówią o nas, nasi klienci
Dzielimy się szczerymi opiniami naszych klientów.
99% naszych klientów zostaje z nami na lata!
1 z 4
Use Cases
Monitoring usług internetowych pozwala na szybkie wykrywanie a co za tym idzie reagowanie na błędy. Wspomaga rozwiązanie problemów przed ich eskalacją. Minimalizuje przestoje, poprawia doświadczenie użytkowników. Prawidłowo skonfigurowany monitoring pomaga w wykrywaniu podejrzanej aktywności i potencjalnych zagrożeń, zwiększając poziom bezpieczeństwa aplikacji. Poznaj przykładowe zastosowania profesjonalnego i łatwego we wdrożeniu monitoringu.
Chcesz spróbować ? A może masz nietypowe zadanie ?
Napisz do nas, lub umów spotkanie!

