Sprawdzaj działanie serwerów z wielu łącz

Specjalnie dla Adminów, DevOpsów i Sieciowców – w pełni zautomatyzowany SaaS dla wszystkich typów usług opartych o protokół IP

Wszelkie usługi po protokołach TCP, UDP i ICMP
Śledzenie trasy routingu do hosta, wykrywanie zmian ścieżki BGP
Alerty przez dowolne komunikatory

Odpowiadasz za działanie serwerów, sieci lub usług internetowych?

Dajemy możliwość monitorowania wielu typów usług np. DNS, HTTP, SMTP i innych usług w oparciu o protokół IP. Mamy też bardziej złożone usługi monitorujące działanie OCSP, poprawności certyfikatów SSL/TLS, terminu wygasania domen czy możliwości wysyłąnia i odbierania poczty (Mail-RoundTrip). O awariach możesz otrzymać alert przez SMS, PUSH, e-mail, Slack, MS Teams, Signal i inne, a raporty okresowe Service Level dostaniesz na email w PDF.

Monitorowanie i analiza

Monitoring prowadzony jest z różnych łącz i miast w Polsce i za granicą, także przez łącza Starlink. Każda analiza wykonywana jest jednocześnie z kilku miejsc, aby upewnić się czy problem dotyczy tylko jednego operatora, czy tylko Twojego serwera/usługi.

Możesz definiować okna serwisowe i planować dyżurów, ustalać zaawansowane scenariusze eskalacji wykrytych zdarzeń do odpowiednich osób w zależności od wielu warunków.
To wszystko zrobisz samodzielnie w panelu przez WWW, naszej aplikacji mobilnej (IOS/Android) lub zautomatyzujesz przez nasze API w standardzie OpenAPI. Możesz też korzystać z licznych integracji z zewnętrznymi narzędziami jak np. terraform.

100+ lokacji do wyboru

Wybierz lokacje u operatorów i w miastach w których potrzebujesz i sprawdzaj jak Twoje usługi są widoczne z i dostępne z zewnątrz. Każde sprawdzenie wykonamy z wszystkich wybranych miejsc.

Minimalizacja false-positives

Ty decydujesz o czułości systemu, ustalając ile lokacji musi potwierdzić błąd aby uznać go za awarię Twojej infrastruktury. To ogranicza fałszywe alarmy ale też pozwala wychwycić niuanse i nietypowe błędy.

Zastępcze lokacje

Jeśli problem leży po stronie lokacji monitorującej, możemy wybrać inną, zastępczą w tym samym mieście/kraju/kontynencie – w zależności od aktualnej dostępności.

Elastyczne powiadamianie

Użyj naszego systemu eskalacji powiadomień aby skonfigurować kto, jak i kiedy ma zostać poinformowany o wykrytym problemie lub zakończeniu awarii. Szablony powiadomień pomogą dostosować treść do typu odbiorcy alertu.

Integracje, integracje…

Zwiększ observability swoich systemów Full-stack Monitoring łącząc Monit24 z takimi rozwiązaniami jak DataDog czy NewRelic. Możesz też prosto zautomatyzować lub zintegrować nasze rozwiązanie przez pełne i udokumentowane API (OpenAPI)

Chcesz poznać wszystkie funkcjonalności?

Umów się na prezentację. Przedstawisz nam swoje potrzeby i oczekiwania a my się do nich dostosujemy.

Umów spotkanie

Cennik

Poniższa tabela zawiera przykładowe konfiguracje i ceny.
Przy dużych ilościach sprawdzanych usług/adresów URL proponujemy dedykowany cennik,
kliknij w  zakładkę Kontakt, aby otrzymać indywidualną wycenę.

Pakiet Start

Najbardziej popularny

35 zł

Pakiet More

Najlepszy dla nowych firm

60zł

Pakiet Pro

Dla dużych zespołów

190zł

Pakiet Custom

Szyty na miarę Twoich potrzeb

Zakres pakietu
Monitoring podstawowy
(ping, http, smtp, imap, mysql, pop3, TCP connect i inne protokoły)
5 adresów
(co 2 minuty)
Monitoring zaawansowany
(traceroute, FullPage, IPv6, certyfikaty SSL, wygasanie domen, mail roundtrip, Google Safe Browsing, RBL Check, VPN itp)
5 adresów
(co 2 minuty)
Monitoring WebAppCheck
z wykorzystaniem przeglądarki zgodnej z Chrome + nagrywanie video
Pakiet SMS
(szt/mc)
100
Wsparcie
E-mail, livechat
Gwarantowany Service Level systemu monitorowania
99,90%
Kanały powiadomień
Mail, teams, Signal, Slack, SMS, API, PUSH
Ilość lokalizacji monitorowania
3
Pełne API (JSON) w oparciu o OpenApi
TAK
Dodatkowe wsparcie inżyniera w diagnostyce wykrytych awarii
Scenariusze wielokrokowe
Zakres pakietu

Pakiet Start

Najbardziej popularny

35 zł

Pakiet More

Najlepszy dla nowych firm

60zł

Pakiet Pro

Dla dużych zespołów

190zł

Pakiet Custom

Szyty na miarę Twoich potrzeb

Monitoring podstawowy
(ping, http, smtp, imap, mysql, pop3, TCP connect i inne protokoły)5 adresów
(co 2 minuty)5 adresów
(co 2 minuty)5 adresów
(co 2 minuty)Ty wybierasz
Monitoring zaawansowany
(traceroute, FullPage, IPv6, certyfikaty SSL, wygasanie domen, mail roundtrip, Google Safe Browsing, RBL Check, VPN itp)5 adresów
(co 2 minuty)5 adresów
(co 2 minuty)5 adresów
(co 2 minuty)Ty wybierasz
Monitoring WebAppCheck
z wykorzystaniem przeglądarki zgodnej z Chrome + nagrywanie video5 adresów
(co 2 minuty)Ty wybierasz
Pakiet SMS
(szt/mc)1005002000Bez limitu
WsparcieE-mail, livechatE-mail, livechatE-mail, livechatE-mail, livechat
Gwarantowany Service Level systemu monitorowania99,90%99,90%99,90%99,90%
Kanały powiadomieńMail, teams, Signal, Slack, SMS, API, PUSHMail, teams, Signal, Slack, SMS, API, PUSHMail, teams, Signal, Slack, SMS, API, PUSHMail, teams, Signal, Slack, SMS, API, PUSH
Ilość lokalizacji monitorowania3333
Pełne API (JSON) w oparciu o OpenApiTAKTAKTAKTAK
Dodatkowe wsparcie inżyniera w diagnostyce wykrytych awarii1 h / mc1 h / mc1 h / mc
Scenariusze wielokrokoweTAK
Zakres pakietu

Pakiet Start

Najbardziej popularny

35 zł

Pakiet More

Najlepszy dla nowych firm

60zł

Pakiet Pro

Dla dużych zespołów

190zł

Pakiet Custom

Szyty na miarę Twoich potrzeb

Sprawdź co mówią o nas, nasi klienci

Dzielimy się szczerymi opiniami naszych klientów.
99% naszych klientów zostaje z nami na lata!

Monit24.pl dostarcza usługi monitorowania dla ING Bank Śląski nieporzerwanie od 2014r. Badane są zarówno systemy bankowości elektronicznej dla klientów detalicznych, biznesu jak i działanie aplikacji mobilnych. Monitorowane są kluczowe procesy biznesowe z punktu widzenia klientów banku, a usługa zyskała status Standardu Monitorowania ING.

Tomasz Wróbel

Dyrektor Departamentu Aplikacji Centralnych

1 z 4

Monit24.pl świadczy usługi monitoringu działąnia serwisów internetowych PLAY oraz aplikacji mobilnej Play24 na platformach Android i IOS. Usługi świadczone przez Monit24.pl są wysokiej jakości i wykonywane terminowo. Możemy liczyć na wsparcie ze strony Monit24.pl przy analizie zdarzeń i raportów z systemu monitoringu.

Marta Perwenis

Kierownik Działu Sprzedaży Elektronicznej

2 z 4

Nasza firma korzysta z Monit24.pl od 2009 roku w zakresie monitorowania serwerów i aplikacji webowych udostępnianych swoim klientom, co umożliwia nam kontrolę nad infrastrukturą IT oraz ciągłe sprawdzanie poprawności działania naszych aplikacji udostępnianych w formie SaaS.

Krzysztof Mierkiewicz

Administrator IT

3 z 4

Utrzymanie i zagwarantowanie wysokiej dostępności portalu internetowego wymaga zastosowania dokładnego monitoringu wewnętrznej infrastruktury IT, jak i zewnętrznego monitorowania serwisów z wielu lokalizacji i łącz internetowych. Dzięki usłudze Monit24.pl Dział Administratorów Onet.pl zyskał narzędzie rzetelnego monitorowania serwisów z zewnątrz.

Paweł Czarny

Kierownik Działu IT Onet.pl

4 z 4

1 z  4

Use Cases

Monitoring usług internetowych pozwala na szybkie wykrywanie a co za tym idzie reagowanie na błędy. Wspomaga rozwiązanie problemów przed ich eskalacją. Minimalizuje przestoje, poprawia doświadczenie użytkowników. Prawidłowo skonfigurowany monitoring pomaga w wykrywaniu podejrzanej aktywności i potencjalnych zagrożeń, zwiększając poziom bezpieczeństwa aplikacji. Poznaj przykładowe zastosowania profesjonalnego i łatwego we wdrożeniu monitoringu.

Problem

Nasz (jeden z największych portali medialnych w Polsce), wymagał stałego monitorowania dostarczania treści. Monitorowanie stron www opartych o CDN może być wyzwaniem, szczególnie gdy nie działa tylko jeden z nodów (np. serwując HTTP/404). Stąd wymagana była pełna obserwowalność.

Nasze rozwiązanie

Zastosowanie monitorowania HTTP z ponad 30 lokacji pozwoliło naszemu klientowi, na wychwycenie błędów pojawiających się tylko na niektórych węzłach CDN, skutkując niedostępnością treści dla części z odbiorców. Alerty przesłane przez Monit24 zawierały nagłówki odpowiedzi serwerów wskazujące serwer który wygenerował błędną odpowiedź, dzięki czemu nasz klient mógł szybko podjąć kroki naprawcze wskazanego noda.

Problem

Współczesne serwisy WWW to złożone systemy polegające na wielu komponentach, często w formie usług od zewnętrznych dostawców. Nasz klient, (jeden z najważniejszych banków w Polsce) do obsługi DNS wykorzystywał dostawcę CloudFlare. Niestety w wyniku błędu konfiguracyjnego „zniknęły” istotne rekordy strefy.

Nasze rozwiązanie

Dzięki monitorowaniu autorytatywnych serwerów DNS i weryfikacji kluczowych wpisów, Monit24 zgłosił natychmiast problem do klienta, który mógł go naprawić, zanim błędne wpisy rozpropagowały się po serwerach dns-cache.

Problem

Klient korzystał z dynamicznego trasowania z użyciem BGP. Ewentualne błędy lub zmiany w rozgłaszanych ścieżkach mogły powodować, że ruch kierowany do danej infrastruktury IT przechodził przez niechcianego operatora lub niewłaściwy interfejs routera, obciążając dane łącze i narażając na koszty.

Nasze rozwiązanie

Monitorowanie aktualnej ścieżki routingu pozwaliło na wychwycenie zarówno straty w pakietach jak i nieoczekiwaną zmianę na trasie routingu.

Dzięki monitoringowi trasy routingu klient był w stanie natychmiast wychwycić niekorzystne zmiany w ścieżkach prowadzących do jego infrastruktury, w ruchu pochodzącym od jednego z operatorów. Dzięki szybkiej interwencji sieciowców i kontakcie z operatorem udało się zaadresować problem zanim wpłynął na wydajność i widoczność serwisów w sieci Internet. Analiza trasy w usłudze Monit24 nawet co minutę, przez całą dobę może weryfikować aktualną, rzeczywistą trasę routingu i raportować problematyczne zmiany do odpowiednich osób. Alert pozwala zareagować natychmiast, zanim problem stanie się widoczny na wykresach obciążenia sieci/interfejsów.

Chcesz spróbować ? A może masz nietypowe zadanie ?
Napisz do nas, lub umów spotkanie!

Dopasowujemy dla ciebie nasze rozwiązania.

Formularz kontaktowy

    Formularz kontaktowy