Monitoring w logistyce
Poznaj przykłady wykorzystania monitoringu front i backendu w branży logistycznej.
Czym jest monitoring dla logistyki?
Zdajemy sobie sprawę z tego, że logistyka to łańcuch procesów i mnogość elementów, które dopiero razem tworzą usługę. Sprawdź jak Monit24.pl pomaga usprawniać procesy logistyczne, znaleźć i zdiagnozować problem zanim zacznie wyrządzać duże szkody.

Przykładowe scenariusze do odtwarzania w twojej firmie
– Monitorowanie poprawnego działania aplikacji, na terminalu kuriera
– Monitorowanie dostępności kluczowych elementów backendu
– Alerty i powiadomienia w przypadku jakiejkolwiek niedostępności, wysyłane do właściciela konkretnej usługi
– Monitorowanie zewnętrznych usług, wchodzących w skład łańcucha dostaw po VPN
Poznaj nasze
Use Cases
Zapoznaj się z przykładami naszych wdrożeń i realnymi problemami administratorów, które rozwiązaliśmy w różnych sektorach.
Pamiętaj, że Monit24.pl nie wymaga instalacji w twojej infrastrukturze. Pomożemy w konfiguracji w trakcie bezpłatnego testu i nauczymy ciebie korzystać z panelu.
Zestaw rekomendowanych rozwiązań
w logistyce
WebAppCheck
Sprawdzenie krytycznych procesów z użyciem przeglądarki i aplikacji mobilnej, poprzez odtworzenie scenariuszy. Pobranie wszystkich elementów strony u wykonanie Javascript, generowanie wykresów HAR, zrzutów ekranu i nagrań video identyfikujących miejsce awarii.
Alerty i ścieżki eskalacji
Powiadomienie jedną z ponad 20 metod o awarii w odtwarzaniu scenariusza. Dostęp do nagrania i szczegółowych informacji, w którym miejscu i momencie występuje błąd aby ułatwić jego naprawę.
FullPage
Sprawdzenie strony www i pobranie wszystkich elementów. Wykrywanie błędów HTTP, DNS, błędów sieci i problemów z ładowaniem serwisu. Generowanie wykresów HAR, czasów ładowania się strony WWW.
MailCheck
Sprawdzenie możliwość odebrania i wysłania e-mail przez serwer pocztowy. Ta funkcja wysyła e-email na ustalony adres przez SMTP, na którym następuje forward wiadomości. Weryfikuje czy wiadomość została odesłana na ustalony adres i wykrywa problemy z wysyłaniem maili, błędy SMTP, błędy sieci.
Onboarding dosłownie w chwilę
Skorzystaj z 3 prostych kroków naszego
onboardingu.
Pozwoli to na precyzyjne zdefiniowanie wymagań i odpowiednie skonfigurowanie monitoringu.
Efektem będzie skonfigurowany dla ciebie i wdrożony system oraz umiejętność samodzielnego posługiwania się narzędziem.
Krok 1
Skorzystaj z formularza kontaktowego, aby zapoznać nas z Twoimi oczekiwaniami. Przedstaw nam problem, który mamy rozwiązać.
Krok 2
Ustalimy zakres testowego monitoringu dla Twojego przypadku, abyś mógł sprawdzić nasz system na własnym przykładzie.
Krok 3
Uruchomimy pierwszy scenariusz jeszcze tego samego dnia i nauczymy Ciebie jak korzystać z panelu administracyjnego oraz poprawnie interpretować raporty.
Sprawdź co mówią o nas, nasi klienci
Dzielimy się szczerymi opiniami naszych klientów.
99% naszych klientów zostaje z nami na lata!
1 z 4
Jeszcze nie jesteś gotów na onboarding?
Napisz do nas, lub umów spotkanie!

