Monitoring w GOV
Poznaj przykłady wykorzystania i proces wdrożenia, w sektorze publicznym.
Czym jest monitoring dla sektora publicznego?
Bezpieczeństwo danych obywateli nie może pozostawiać miejsca na błędy – monitoring aplikacji w sektorze publicznym, to tarcza chroniąca przed cyberatakami i awariami.
Stała kontrola systemów IT gwarantuje niezawodność usług publicznych, eliminując przestoje i minimalizując ryzyko kosztownych incydentów.
Monitoring aplikacji to nie tylko prewencja, ale też optymalizacja – sprawniejsze działanie systemów oznacza szybszą i bardziej efektywną obsługę.
Skuteczny monitoring przyspiesza transformację cyfrową.

Przykładowe scenariusze odtwarzane w sektorze publicznym
Logowanie do usług z użyciem profilu zaufanego i mObywatel.
Odtwarzanie ścieżek nadawania wniosków, składania podpisów elektronicznych.
Monitorowanie dostępności systemów, z wielu lokalizacji.
Stress-test wydajności platform, w celu przygotowania ich na okresy wzmożonego ruchu.
Poznaj nasze
Use Cases
Zapoznaj się z przykładami naszych wdrożeń i realnymi problemami administratorów, które rozwiązaliśmy w sektorze publicznym.
Pamiętaj, że Monit24.pl nie wymaga instalacji w twojej infrastrukturze. Pomożemy w konfiguracji w trakcie bezpłatnego testu i nauczymy ciebie korzystać z panelu.
Zestaw rekomendowanych rozwiązań
w sektorze GOV
W ramach usług Monit24 Mobile możliwe jest ciągłe testowanie poprawności działania aplikacji mobilnych.
WebAppCheck
Sprawdzenie krytycznych procesów z użyciem przeglądarki i aplikacji mobilnej poprzez odtworzenie scenariuszy. Pobranie wszystkich elementów strony u wykonanie Javascript, generowanie wykresów HAR, zrzutów ekranu i nagrań video identyfikujących miejsce awarii.
MobileAppCheck
Zastosowanie drugiej platformy, do wykorzystania aplikacji mObywatel, w procesie monitorowania scenariuszy i autoryzacji w Profilu Zaufanym.
Oferujemy unikatowe odtwarzanie scenariuszy rozpoczętych na desktop i kończonych w kanale mobile.
FullPage
Sprawdzenie strony www i pobranie wszystkich elementów. Wykrywanie błędów HTTP, DNS, błędów sieci i problemów z ładowaniem serwisu. Generowanie wykresów HAR, czasów ładowania się strony WWW.
MailCheck
Sprawdzenie możliwość odebrania i wysłania e-mail przez serwer pocztowy. Ta funkcja wysyła e-email na ustalony adres przez SMTP, na którym następuje forward wiadomości. Weryfikuje czy wiadomość została odesłana na ustalony adres i wykrywa problemy z wysyłaniem maili, błędy SMTP, błędy sieci.
Alerty i ścieżki eskalacji
Powiadomienie jedną z ponad 20 metod o awarii w odtwarzaniu scenariusza. Dostęp do nagrania i szczegółowych informacji, w którym miejscu i momencie występuje błąd, aby ułatwić jego naprawę.
Onboarding dosłownie w chwilę
Skorzystaj z 3 prostych kroków naszego
onboardingu.
Pozwoli to na precyzyjne zdefiniowanie wymagań i odpowiednie skonfigurowanie monitoringu.
Efektem będzie skonfigurowany dla ciebie i wdrożony system oraz samodzielne posługiwanie się narzędziem.
Krok 1
Skorzystaj z formularza kontaktowego aby zapoznać nas z Twoimi oczekiwaniami. Pomóż nam poznać problem, który mamy rozwiązać.
Krok 2
Ustalimy zakres testowego monitoringu dla Twojego przypadku, abyś mógł sprawdzić nasz system na własnym przykładzie.
Krok 3
Uruchomimy pierwszy scenariusz jeszcze tego samego dnia i nauczymy Ciebie jak korzystać z panelu administracyjnego oraz poprawnie interpretować raporty.
Sprawdź co mówią o nas, nasi klienci
Dzielimy się szczerymi opiniami naszych klientów.
99% naszych klientów zostaje z nami na lata!
1 z 4
Jeszcze nie jesteś gotowy na onboarding?
Napisz do nas, lub umów spotkanie!

