Monitoring w bankowości i finansach
Poznaj przykłady wykorzystania i proces wdrożenia w naszej ulubionej dziedzinie.
Czym jest monitoring dla branży finansowej?
Czy wszystko na pewno działa? Monit24.pl odpowiada na to kluczowe pytanie, zanim zrobią to twoi klienci w social mediach.
Konkretne scenariusze takie jak logowanie, przelew czy wypełnienie wniosku i ich kroki odtwarzane są w aplikacji nawet co minutę. Każdy z nich, nawet ze 150 lokalizacji, różnych przeglądarek i systemów operacyjnych i z uwzględnieniem autoryzacji w aplikacji mobilnej. To wszystko na środowisku produkcyjnym. Tak właśnie działa Monit24.pl w branży bankowości.

Przykładowe scenariusze do odtwarzania w twoim banku
Wykonywanie przelewów ( kody SMS, autoryzacja mobilna, tokeny sprzętowe, certyfikaty).
– Monitorowanie poprzez WWW i natywną aplikację mobilną bankowości elektronicznej (iOS i Android).
– Sprawdzanie punktów płatności – szybkie przelewy, i inne płatności on-line.
– Sprawdzanie działania formularzy ofertowych, kalkulatorów składek itp.
– Badanie API XS2A (PSD2), porównanie kanałów dostępowych (WWW vs API vs Mobile).
– Monitorowanie platform wymiany walut, wraz z ciągłą analizą strumienia danych (np. aktualność notowań).
Poznaj nasze
Use Cases
Zapoznaj się z przykładami naszych wdrożeń i realnymi problemami administratorów, które rozwiązaliśmy w sektorze finansowym.
Pamiętaj, że Monit24.pl nie wymaga instalacji w twojej infrastrukturze. Pomożemy w konfiguracji, w trakcie bezpłatnego testu i nauczymy cię korzystać z panelu.
Zestaw rekomendowanych rozwiązań w bankowości
WebAppCheck
Sprawdzenie krytycznych procesów z użyciem przeglądarki i aplikacji mobilnej, poprzez odtworzenie scenariuszy. Pobranie wszystkich elementów strony i wykonanie Javascript, generowanie wykresów HAR, zrzutów ekranu i nagrań video identyfikujących miejsce awarii.
Alerty i ścieżki eskalacji
Powiadomienie jedną z ponad 20 metod o awarii w odtwarzaniu scenariusza. Dostęp do nagrania i szczegółowych informacji, w którym miejscu i momencie występuje błąd, aby ułatwić jego naprawę.
FullPage
Sprawdzenie strony www i pobranie wszystkich elementów. Wykrywanie błędów HTTP, DNS, błędów sieci i problemów z ładowaniem serwisu. Generowanie wykresów HAR, czasów ładowania się strony WWW.
MailCheck
Sprawdzenie możliwość odebrania i wysłania e-mail przez serwer pocztowy. Weryfikacja czy wiadomość została odesłana, na ustalony adres i wykrywanie problemów z wysyłaniem maili, błędów SMTP i błędów sieci.
Deploy monitoring
Ustawienie przerwy w raportach i sprawdzenie, czy zidentyfikowane wcześniej problemy zostały faktycznie naprawione. System automatycznie alertuje wskazanych użytkowników, lub całe grupy gdy wykryty wcześniej alert zostanie załatany.
Onboarding dosłownie w chwilę
Skorzystaj z 3 prostych kroków naszego
onboardingu.
Pozwoli to na precyzyjne zdefiniowanie wymagań i odpowiednie skonfigurowanie monitoringu.
Efektem będzie skonfigurowany dla ciebie i wdrożony system oraz samodzielne posługiwanie się narzędziem.
Krok 1
Skorzystaj z formularza kontaktowego aby zapoznać nas z Twoimi oczekiwaniami. Pomóż nam poznać problem, który mamy rozwiązać.
Krok 2
Ustalimy zakres testowego monitoringu dla Twojego przypadku, abyś mógł sprawdzić nasz system na własnym przykładzie.
Krok 3
Uruchomimy pierwszy scenariusz jeszcze tego samego dnia i nauczymy Ciebie jak korzystać z panelu administracyjnego oraz poprawnie interpretować raporty.
Sprawdź co mówią o nas, nasi klienci
Dzielimy się szczerymi opiniami naszych klientów.
99% naszych klientów zostaje z nami na lata!
1 z 4
Jeszcze nie jesteś gotowy na onboarding?
Napisz do nas, lub umów spotkanie!

