Monit24.pl wprowadził nową usługę, umożliwiającą monitorowanie z zewnątrz działania systemów typu callcenter zarówno dostępnych przez zwykły DID jak i przez kanał Skype.
Monitoring z zewnątrz to doskonałe uzupełnienie statystyk i raportów jakie generuje samo callcenter. Nasze rozwiązanie dostarcza odpowiedzi na pytanie czy w każdej chwili można się dodzwonić do konsultanta a w razie problemów (np. błędne funkcjonowanie centrali PBX, IVR'a lub samego systemu callcenter) powiadamia odpowiednie osoby przez SMS, e-mail lub komunikator o problemie podając informacje diagnostyczne dotyczące awarii.
Dodatkowo przy centralach VoIP monitorowaniu podlega również możliwość połączenia w warstwie IP i możliwość np. zalogowania się do centralki testowego użytkownika.
System monitorowania jest w stanie poruszać się po IVR wg predefiniowanego scenariusza i weryfikować wcześniej określone warunki brzegowe świadczące o poprawnym działaniu usługi. Raporty okresowe pozwalają na weryfikacje dostępności (poziomu usługi Service Level) i szybkości działania sprawdzanego procesu. Wyniki monitoringu dostępne są również poprzez nasze dwustronne API (JSON lub XML/SOAP), które dodatkowo pozwala na pełną integracje monitoringu z innymi systemami ICT.
W kwestii indywidualnej oferty zapraszamy do kontaktu:
E-mail: sprzedaz [@małpka] monit24.pl
Tel. kom.: +48 884 613 528