BLOG

Monitorujemy centrale telefoniczne oparte o VoIP

Dzięki nowemu modułowi SipLogin system Monit24 jest w stanie sprawdzać dostępność i poprawność działania central telefonicznych oraz Call Center pracujących w oparciu o protokół SIP.
Na życzenie klientów możliwe jest również indywidualne dopasowanie sprawdzania - np. logowanie, wybieranie numeru, zgłaszanie dostępności. W chwili obecnej na rynku dostępnych jest coraz więcej rozwiązań opartych o technologie VoIP. Moduł SipLogin został stworzony przy współpracy z firmą Thulium, która dostarcza nowoczesne rozwiązania z zakresu Call Center i central telefonicznych.

Monit24 zacieśnia współprace z K2 Internet S.A.

K2 Internet S.A. - najbardziej podziwiana agencja roku 2008 to nie tylko nowe media i performance marketing to również profesjonalna technologia. K2 rozumie kluczową funkcję dostępności witryn internetowych jako podstawowego czynnika zarówno dla usability jak i dostarczania niezawodnych usług hostingowych. Monit24.pl i K2 Internet S.A. to strategiczne partnerstwo mające na celu szerzenie wśród firm świadomości dotyczącej takich zagadnień i haseł jak: hosting zarządzany, monitoring zewnętrzny usług wysokiej dostępności, SLA na poważnie.

Na dobry początek nowego miesiąca - Baza Wiedzy

Oddajemy w ręcę naszych klientów narzędzie pozwalające nie tylko lepiej zrozumieć działanie ich usług Internetowych ale także szybciej i skuteczniej reagować na zdarzenia. System Monit24 w powiadomieniach o wystąpieniu awarii przesyła informacje kluczowe dla administratora systemu: jaki jest rodzaj błędu, z których i z ilu lokalizacji wykryto zdarzenie, jaki był czas zarejestrowania zdarzenia. Taka pełna informacja pozwala na szybkie odnalezienie problemu i jego usunięcie.
Monit24.pl idzie jeszcze dalej - dla każdego rodzaju błędu jaki jest zgłaszany można w nowej Bazie Wiedzy znaleźć informacje na temat najczęstrzych przyczyn wywołujących problem, kroków jakie należy podjąć aby naprawić błąd oraz co zrobić aby w przyszłości tego typu awarie nie występowały.
Baza WIedzy stworzona została na podstawie wieloletnich doświadczeń administratorów systemów i sieci, dzięki temu jest nieocenionym narzędziem szczególnie dla klientów nie mających dużego doświadczenia z obsługą awarii komputerowych.
Obecnie udostępniliśmy część opisów błędów które są wielce istotne bądź często występują w sprawdzanych usługach. Baza Wiedzy będzie na bieżąco uzupełniana o kolejne informacje, jakie mogą pomóc w szybkiej diagnozie i zapobieganiu awarii.

Przejdź do Bazy Wiedzy

Poznaj Monit

Jesteśmy firmą polską , od 14 lat zajmującą się badaniem i analizą poprawności i szybkości działania e-usług, systemów informatycznych on-line, aplikacji mobilnych i systemów transakcyjnych. 

Regulamin usługi Monit24.pl

Polityka prywatności

Blog

Realizacja projektu „wIDS – Web-based Intrusion Detection System”
07 stycznia 2025
Z przyjemnością informujemy, że nasza firma realizuje projekt „wIDS – Web-based Intrusion Detection System – system monitorujący występowanie anomalii serwisów i...

Nasi klienci

Obecnie monitorujemy kilkanaście tysięcy serwisów internetowych, w tym:

  • Banki i instytucje finansowe
  • Sklepy internetowe
  • Firmy hostingowe
  • Media
  • Agencje rządowe
  • Spółki akcyjne GPW

Wsparcie

Nasi partnerzy technologiczni:
  K2 Internet S.A.
  Oktawave.com

Copyright © 2006-2025 Monit24.pl Sp. z o.o.