Na dobry początek nowego miesiąca - Baza Wiedzy
Oddajemy w ręcę naszych klientów narzędzie pozwalające nie tylko lepiej zrozumieć
działanie ich usług Internetowych ale także szybciej i skuteczniej reagować na zdarzenia. System Monit24 w powiadomieniach o wystąpieniu awarii przesyła informacje kluczowe dla administratora systemu: jaki jest rodzaj błędu, z których i z ilu lokalizacji wykryto zdarzenie,
jaki był czas zarejestrowania zdarzenia. Taka pełna informacja pozwala na szybkie odnalezienie problemu i jego usunięcie.
Monit24.pl idzie jeszcze dalej - dla każdego rodzaju błędu jaki jest zgłaszany można w nowej Bazie Wiedzy znaleźć informacje na temat najczęstrzych przyczyn
wywołujących problem, kroków jakie należy podjąć aby naprawić błąd oraz co zrobić aby w przyszłości tego typu awarie nie występowały.
Baza WIedzy stworzona została na podstawie wieloletnich doświadczeń administratorów systemów i sieci, dzięki temu jest nieocenionym narzędziem
szczególnie dla klientów nie mających dużego doświadczenia z obsługą awarii komputerowych.
Obecnie udostępniliśmy część opisów błędów które są wielce istotne bądź często występują w sprawdzanych usługach. Baza Wiedzy będzie na bieżąco uzupełniana
o kolejne informacje, jakie mogą pomóc w szybkiej diagnozie i zapobieganiu awarii.
Przejdź do Bazy Wiedzy