BLOG

Monitorujemy centrale telefoniczne oparte o VoIP

Dzięki nowemu modułowi SipLogin system Monit24 jest w stanie sprawdzać dostępność i poprawność działania central telefonicznych oraz Call Center pracujących w oparciu o protokół SIP.
Na życzenie klientów możliwe jest również indywidualne dopasowanie sprawdzania - np. logowanie, wybieranie numeru, zgłaszanie dostępności. W chwili obecnej na rynku dostępnych jest coraz więcej rozwiązań opartych o technologie VoIP. Moduł SipLogin został stworzony przy współpracy z firmą Thulium, która dostarcza nowoczesne rozwiązania z zakresu Call Center i central telefonicznych.

Monit24 zacieśnia współprace z K2 Internet S.A.

K2 Internet S.A. - najbardziej podziwiana agencja roku 2008 to nie tylko nowe media i performance marketing to również profesjonalna technologia. K2 rozumie kluczową funkcję dostępności witryn internetowych jako podstawowego czynnika zarówno dla usability jak i dostarczania niezawodnych usług hostingowych. Monit24.pl i K2 Internet S.A. to strategiczne partnerstwo mające na celu szerzenie wśród firm świadomości dotyczącej takich zagadnień i haseł jak: hosting zarządzany, monitoring zewnętrzny usług wysokiej dostępności, SLA na poważnie.

Na dobry początek nowego miesiąca - Baza Wiedzy

Oddajemy w ręcę naszych klientów narzędzie pozwalające nie tylko lepiej zrozumieć działanie ich usług Internetowych ale także szybciej i skuteczniej reagować na zdarzenia. System Monit24 w powiadomieniach o wystąpieniu awarii przesyła informacje kluczowe dla administratora systemu: jaki jest rodzaj błędu, z których i z ilu lokalizacji wykryto zdarzenie, jaki był czas zarejestrowania zdarzenia. Taka pełna informacja pozwala na szybkie odnalezienie problemu i jego usunięcie.
Monit24.pl idzie jeszcze dalej - dla każdego rodzaju błędu jaki jest zgłaszany można w nowej Bazie Wiedzy znaleźć informacje na temat najczęstrzych przyczyn wywołujących problem, kroków jakie należy podjąć aby naprawić błąd oraz co zrobić aby w przyszłości tego typu awarie nie występowały.
Baza WIedzy stworzona została na podstawie wieloletnich doświadczeń administratorów systemów i sieci, dzięki temu jest nieocenionym narzędziem szczególnie dla klientów nie mających dużego doświadczenia z obsługą awarii komputerowych.
Obecnie udostępniliśmy część opisów błędów które są wielce istotne bądź często występują w sprawdzanych usługach. Baza Wiedzy będzie na bieżąco uzupełniana o kolejne informacje, jakie mogą pomóc w szybkiej diagnozie i zapobieganiu awarii.

Przejdź do Bazy Wiedzy

Poznaj Monit

Jesteśmy firmą polską , od 14 lat zajmującą się badaniem i analizą poprawności i szybkości działania e-usług, systemów informatycznych on-line, aplikacji mobilnych i systemów transakcyjnych. 

Regulamin usługi Monit24.pl

Blog

Ministerstwo Spraw Zagranicznych nowym klientem Monit24
13 lutego 2023
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP dołączyło do grona znamienitych klientów Monit24.Dziękujemy za zaufanie.

Nasi klienci

Obecnie monitorujemy kilkanaście tysięcy serwisów internetowych, w tym:

  • Banki i instytucje finansowe
  • Sklepy internetowe
  • Firmy hostingowe
  • Media
  • Agencje rządowe
  • Spółki akcyjne GPW

Wsparcie

Nasi partnerzy technologiczni:
  K2 Internet S.A.
  Oktawave.com

Copyright © 2006-2023 Monit24.pl Sp. z o.o.