BLOG

Przystąpienie Monit24.pl do IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) to dla naszej firmy bardzo duże wydarzenie, do którego przygotowywaliśmy się już od kilku miesięcy. Ponieważ jednym z ważniejszych zadań IAB jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu, chcemy dzielić się swoim wieloletnim doświadczeniem w branży bezpieczeństwa internetowego z innymi podmiotami gospodarczymi oraz użytkownikami Internetu na szerszą niż dotąd skalę. Chcemy również tworzyć rynek marketingu interaktywnego i mieć faktyczny wpływ na jego zmiany oraz poprawę bezpieczeństwa w sieci. Wierzymy, że współpraca z IAB i współtworzenie standardów oraz dobrych praktyk w zakresie poprawy bezpieczeństwa rynku internetowego przyniesie wymierne korzyści dla całej społeczności internetowej. Jesteśmy dumni z członkostwa w IAB Polska. Oczekuję, że jako firma specjalizująca się w monitorowaniu działania serwisów internetowych będziemy aktywnym członkiem tej organizacji - powiedział Tomasz Kuźniar, Prezes Zarządu Monit24.pl.
Wybierając nazwę swojej firmy, nie zastanawiamy się specjalnie nad tym, czy jest ona prosta do wymówienia i łatwa do zapisania. Większość firm wzoruje się na zachodnich markach i chce stworzyć nazwę jak najbardziej globalną, zapominając o tym, że ich odbiorcą zwykle pozostaje lokalne społeczeństwo. Amerykański styl nazewnictwa, być może pasuje do dużego producenta sprzętu audio czy też programu graficznego, ale na lokalnym rynku często prezentuje się komicznie, a dla wielu osób niezrozumiale. Jeśli już sama nazwa firmy sprawia trudności, nie inaczej będzie z nazwą domeny, która przecież bezpośrednio odnosi się do nazwy przedsiębiorstwa i kieruje klientów do strony domowej. Jeśli jednak w nazwie pojawiają się zapożyczenia językowe lub skróty, istnieje duże ryzyko, że potencjalny klient na taką stronę nie trafi.

Od wielu lat popularność sklepów ich w Polsce systematycznie rośnie. To wszystko dzięki temu, że asortyment wirtualnych sklepów jest coraz większy, a obsługa sprawna i szybka. Już dziś można zamówić towar, który będzie w naszym domu następnego dnia po zamówieniu, co dla wielu klientów jest bardzo ważnym argumentem za tego rodzaju zakupami. Sklep internetowy oferuje całodobowy dostęp do swojego asortymentu, co docenia, coraz większa grupa klientów, która dokonuje zakupów o różnych porach dnia i nocy. Wyobraźmy sobie, że sklep internetowy przez godzinę obsługuje 100 transakcji, a każda z nich ma wartość ok. 100 zł, niestety pech chciał, że awarii uległ serwer i sklep przez godzinę nie funkcjonował…. 

Poznaj Monit

Jesteśmy firmą polską , od 11 lat zajmującą się badaniem i analizą poprawności i szybkości działania e-usług, systemów informatycznych on-line, aplikacji mobilnych i systemów transakcyjnych. 

Regulamin usługi Monit24.pl

Blog

Aktualizacja systemu Monit24.pl
11 lipica 2019
11 lipca wdrożyliśmy kolejną aktualizację systemu Monit24.pl. Aktualizacja zawiera między innymi nową wersję API, oznaczoną numerem 3.15, a także dużo usprawnień...

Nasi klienci

Obecnie monitorujemy kilkanaście tysięcy serwisów internetowych, w tym:

  • Banki i instytucje finansowe
  • Sklepy internetowe
  • Firmy hostingowe
  • Media
  • Agencje rządowe
  • Spółki akcyjne GPW

Wsparcie

Nasi partnerzy technologiczni:
  K2 Internet S.A.
  Oktawave.com

Copyright © 2006-2019 Monit24.pl Sp. z o.o.