BLOG


Ilu z kupujących w sklepie internetowym przed dokonaniem w nim zakupów zapoznało się z obowiązującym w nim regulaminem? Część traktuje to jak niepotrzebną stratę czasu. Czy ufać , że przedsiębiorca prowadzący działalność w sieci wywiąże się z obowiązków nałożonych na niego ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, umieszczając na swojej www regulamin, który jest obowiązkowy, ale czy będzie on również przejrzysty?

Zgodnie z ustawą klient, przed zawarciem umowy, powinien mieć nieodpłatnie udostępniony regulamin określający: rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki ich świadczenia, warunki zawierania i rozwiązywania umów oraz tryb postępowania reklamacyjnego. W regulaminie nie może też zabraknąć informacji o zasadach przetwarzania i ochrony danych osobowych klientów.

Pamiętajmy, że klient nie jest związany tymi postanowieniami regulaminu, które nie zostały mu udostępnione.
Stojąc przed wyborem usługi hostingowej można odnieść wrażenie, że każda jest do siebie podobna, a różnice jedynie kosmetyczne. Dopiero bliższe zapoznanie się z parametrami hostingu wyraźnie pokazuje, że jakość usługi zmienia się wraz z jej ceną, a wszystkie wartości dodane, które przyciągają nas do konkretnej oferty, otrzymuje się dopiero w najwyższym abonamencie. Jak więc wybrać dobry hosting, który spełni nasze początkowe oczekiwania, ale także będzie dobrą platformą do rozbudowy na przyszłość? Na początku warto zadać sobie pytanie, do czego będziemy wykorzystywać ten hosting, a więc czy będzie to prosta strona firmowa, czy może potężny portal lub sklep internetowy? Kiedy już wiemy, co chcemy osiągnąć, możemy przystąpić do poszukiwania konkretnej usługi. Warto zwrócić uwagę na kilka podstawowych parametrów.
W ostatnim czasie ataki hakerskie na strony e-commerce widocznie się nasiliły, a do ulubionych form działania internetowych przestępców należą zamaskowane przekierowania adresów WWW. Działanie to, jest stosunkowo proste w wykonaniu dla średniozaawansowanego hakera. Nie wymaga ono zbyt dużych umiejętności i zaangażowania wymyślnych metod technologicznych, a może wyrządzić bardzo wiele szkód, nie tylko właścicielowi witryny internetowej, ale także osobom z niej korzystającym. Przekierowywaniem treści witryny WWW, jest trudne do zauważania dla osoby, która bardzo często odwiedza ten sam adres strony internetowej. Uśpiona czujność w czasach internetowego niebezpieczeństwa, to pierwszy krok do tego, aby stać się ofiarą ataku hakerskiego. 

Poznaj Monit

Jesteśmy firmą w 100% z polskim kapitałem, dostarczając usług monitorowania działania serwisów internetowych od ponad 6 lat. Centrum informatyczne monitoringu zlokalizowane jest w serwerowni ATM S.A. w Warszawie, a poszczególne stacje monitorujące w serwerowniach w całej Polsce, Europie i Świecie.

Regulamin usługi Monit24.pl

Formularz ofertowy

Formularz zamówienia

Pobierz formularz umowy

Blog

API 3.13
20 marca 2019
20 marca wdrożyliśmy kolejną aktualizację systemu Monit24.pl. Aktualizacja zawiera między innymi nową wersję API, oznaczoną numerem 3.13, a także dużo usprawnień...

Nasi klienci

Obecnie monitorujemy kilkanaście tysięcy serwisów internetowych. Naszymi klientami są firmy i instytucje takie jak:

  • Banki i instytucje finansowe
  • Uczelnie wyższe
  • Sklepy internetowe
  • Wydawnictwa
  • Firmy hostingowe
  • Portale internetowe
  • Agencje rządowe
  • Spółki akcyjne GPW

Wsparcie

Nasi partnerzy technologiczni:
  K2 Internet S.A.
  Unity S.A.
  Oktawave.com

Copyright © 2006-2019 Monit24.pl Sp. z o.o.