BLOG

We wtorek 19.01 wdorżona została produkcyjnie nowa wersja systemu monitorowania Monit24.pl . Zmiany dotyczą głównie backendu całości rozwiązania i optymalizacji działania. Zmiany widoczne bezpośrednio dla klientów to nowy kanał powiadomień HipChat oraz dodanie nazwy usługi w tytule powiadomień mailowych.

Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności programowania i pisania skryptów systemowych w środowisku Linux i chciałbyś zajmować się ciekawymi rzeczami oraz nowymi technologiami, to właśnie Ciebie szukamy!

Monit24.pl wprowadził nową usługę, umożliwiającą monitorowanie z zewnątrz działania systemów typu callcenter zarówno dostępnych przez zwykły DID jak i przez kanał Skype.

Monitoring z zewnątrz to doskonałe uzupełnienie statystyk i raportów jakie generuje samo callcenter. Nasze rozwiązanie dostarcza odpowiedzi na pytanie czy w każdej chwili można się dodzwonić do konsultanta a w razie problemów (np. błędne funkcjonowanie centrali PBXIVR'a lub samego systemu callcenter) powiadamia odpowiednie osoby przez SMS, e-mail lub komunikator o problemie podając informacje diagnostyczne dotyczące awarii. 

Poznaj Monit

Jesteśmy firmą polską , od 11 lat zajmującą się badaniem i analizą poprawności i szybkości działania e-usług, systemów informatycznych on-line, aplikacji mobilnych i systemów transakcyjnych. 

Regulamin usługi Monit24.pl

Blog

Monitorowanie API XS2a w kontekście PSD2
12 lipca 2019
Zgodnie z dyrektywą UE 2015/2366 (PSD2) i jej uzupełnieniem 2018/389 (RTS) do dnia 14.09.2019 instytucje płatnicze mają uruchomić pełną obsługę dostępu do bankowości...

Nasi klienci

Obecnie monitorujemy kilkanaście tysięcy serwisów internetowych, w tym:

  • Banki i instytucje finansowe
  • Sklepy internetowe
  • Firmy hostingowe
  • Media
  • Agencje rządowe
  • Spółki akcyjne GPW

Wsparcie

Nasi partnerzy technologiczni:
  K2 Internet S.A.
  Oktawave.com

Copyright © 2006-2020 Monit24.pl Sp. z o.o.